dinsdag 11 november 2014

Monster socks

Hier ben ik weer...
Ik heb het vrij druk gehad met school:
Nederlandse/Engelse boeken lezen.
ProfielWerkStuk maken, en nog veel meer grotere opdrachten.
Dus als ik tijd had, pakte ik snel mijn haakwerk, dus ik heb zeker niet stil gezeten!
Mijn nichtje vroeg of ik monster/draken sokken wou maken en gaf mij een afbeelding.
Ik natuurlijk vol enthousiasme ja zeggen...
Veel gezocht naar een goed patroon op Drops van een sok, maar kon geen goede (volgens mij dan) vinden.
Dus ben ik zelf maar bezig gegaan, een stuk haken en een stuk uithalen, wat een ramp!
Maar het is me gelukt om twee dezelfde monster sokken te maken, en zie hier het resultaat:
 
 
 
Het is neon roze, dus krijg je niet zo goed op de foto....
Mijn nichtje was er helemaal blij mee!
 
groetjes
 
Tabitha

Share: